KAUSITYÖNTEKIJÄ

Järvenpään seurakunta palkkaa kesäkaudeksi 2022 kausityöntekijöitä hautausmaiden hoito- ja ylläpitotehtäviin. Palkkaamme lisäksi kolme henkilöä, jotka osallistuvat hautausmaatyön ohella suntion tehtäviin siunauskappelilla.

• Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt aloittaessaan työt. Ajokortti on osassa tehtäviä pakollinen.
  • Palvelussuhteet ovat kokopäiväisiä sekä määräaikaisia. Palvelussuhteen kesto on 3-6 kk. Palkkaus on KirVESTES:n mukainen.
  • Järvenpään seurakunta on savuton seurakunta.
  • Hakemukset pyydämme lähettämään --> sähköisen hakulomakkeemmeLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta.
  • Hakemukset tulee lähettää 13.2.2022 mennessä.
  • Valinnat tehdään hakemusten ja haastatteluiden perusteella. Haastattelukutsut lähetetään asianosaisille. Työpaikkoja täytetään jo hakuaikana sopivan henkilön löydyttyä. Ilmoitus kaikille valituiksi tulleille 31.3.2022 mennessä
  • --> Sähköinen hakulomake.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tiedustelut