Uutislistaukseen

Talousjohtaja Kari J. Hietala valittiin vuoden 2022 Kirkon hallintovirkamieheksi

Kirkon hallintovirkamiehet ry on valinnut Järvenpään seurakunnan talousjohtaja Kari J. Hietalan "Vuoden 2022 Kirkon Hallintovirkamieheksi".  Tunnustus annettiin ja palkinto luovutettiin Kirkon hallintovirkamiehet (KIHV) ry:n koulutuspäivien yhteydessä pidetyssä yhdistyksen 75-vuotisjuhlassa 23. syyskuuta.

Perusteluissa todettiin, että Hietala on toiminut monin tavoin hallintovirkamiesten ja koko kirkon hyväksi. Hän on muun muassa alustanut monissa koulutustilanteissa ja antanut tärkeän panoksensa koko kirkon johtamiskoulutuksiin.

Hietala on myös paikallistasolla edistänyt ja kehittänyt seurakuntien yhteistyötä ja antaa omalla persoonallaan hyvän esimerkin ystävällisellä, toiset huomioon ottavalla ja palvelualttiilla toimintatavallaan. Kari Hietala on myös kunnostautunut aktiivisessa sosiaalisen median käytössä.

Kuva: Marja Jakobsson

2022-09-23 08:34:00.0