Kirkon erityisnuorisotyön teko 2020 -palkinto Järvenpään seurakunnalle

palkinto.jpg

Kirkon erityisnuorisotyön teko 2020 -palkinto luovutettiin Espoon tuomiokirkossa syyskauden avausmessun yhteydessä 18.8.2020. Palkintoa olivat luovuttamassa Kirkkohallituksesta Sirpa Syrjä ja Lasten ja nuorten keskuksesta Ville Viljakainen. Järvenpään seurakunnanLinkki avautuu uudessa välilehdessä puolesta palkinnon ottivat vastaan kasvatuksen työalajohtaja, kappalainen James Cox ja kirkkovaltuutettu, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Pekka Luuk.

Järvenpään seurakunta on vuoden 2019 aikana määrätietoisesti kehittänyt seurakunnan erityisnuorisotyötä ja määritellyt siihen henkilöstöresursseja mm. muuttamalla yhden nuorisotyönohjaajan tehtäväkuvan kokonaan erityisnuorisotyöhön. Tehtäväkuvaan on sisällytetty myös toiminta Keski-Uudenmaan Saappaassa.

Espoon hiippakunnan tuomiokapituli onnittelee Järvenpään seurakuntaa ansaitusta tunnustuksesta.

2020-08-19 08:27:00.0