joulukuusi

4. ADVENTTISUNNUNTAI, JOULUAATTO 24.12.

Jouluaaton perhehartaus klo 13 kirkossa., Petri Repo, Vesa Koivisto, Elina Rantamäki, Enni Maaninka, Anne Saarinen. Lapsikuoro.

Aattohartaus klo 13 Siunauskappelissa, Maria Puotiniemi, Heikki Ruokonen, Prima Vista.

Aattohartaus klo 14 siunauskappelissa, Maria Puotiniemi, Heikki Ruokonen, Prima Vista.

Aattohartaus klo 14.30 kirkossa, Heli Seppänen, Hanne Lukkari, Elina Rantamäki, Toni Hintsala, Canzonetta Nova.

Aattohartaus klo 15 siunauskappelissa, Tarja Seppänen, Heikki Ruokonen, Prima Vista.

Aattohartaus klo 16 kirkossa Heli Seppänen, Hanne Lukkari, Toni Hintsala, Enni Maaninka, Toni Hintsala, Kirkkokuoro.

Jouluyön messu klo 23 kirkossa. James Cox, Katri Kuusikallio, Enni Maaninka, Toni Hintsala.

JOULUPÄIVÄ ma 25.12.

Sanajumalanpalvelus klo 8 kirkossa. Vesa Koivisto, Nonna Lemola-Palm, Mikko Haapaniemi

Joulukirkko klo 10 Jampan seurakuntakodissa. Teemana "Seimen äärellä", Tarja Seppänen, Nonna Lemola-Palm, Mikko Haapaniemi.